środa, 28 maja 2014

Rozdział 4

-Co my zrobimy no co ?
-Nie przejmuj się ważne że mamy siebie
-Wiem Louis tylko to sie liczy
-Może wkońcu bądzmy szczerzy z naszymi  fanami ?
-Może tak zróbmy, od czasu naszych kłamstw nie czuje tak wielkiej bliskości  z nimi
I wtedy przyszła Alex :
Już cos macie fanki tam zwariują  te 20 minut to dla nich wieczność mówiła Alex Naprawdę was przepraszam ...
Chłopcy mówili równo :
Dziękuję ci, z całego serca za to co powiedziałaś.
-słucham naprawdę ?
-Tak- i przytulili się mocno
WKOŃCU wyszli na scenę
Harry zaczął mówić głośno
Proszę o uwagę !
Dziś jest ten dzień w którym zakończymy wszystkie kłamstwa moja i Louisa !
Od 2 lat ja i louis jesteśmy para.
Nasza orientacja jest obustronna czyli pociągają nas i mężczyźni i kobiety.
W tym momencie mówimy wam oficjalnie że jesteśmy para !
LARY IS REAL KRZYCZAŁY FANKI były bardzo radosne żadne z nich się nie odwróciła i nie zostawiła 1D.
-Jesteśmy zdziwieni że żadna osoba się od nas nie odwróciła kochamy was jesteście Directioner Forever :**
Kochamy was równo każda jest nasza księżniczka!!!
Louis i Harry złapali się zarece powiedzieli po cichu nie było tak źle cieszę sie że to już po
Reszta chłopców krzyknęło to co zaczynamy ten koncert.
Pierw zaśpiewali LWWY :*
cały czas koncertu przechodził pod  cudowną atmosfera
Po koncercie :
Niall podszedł do Alex wziął ja na ramiona i powiedział :
Jesteś najlepszą kobieta jaką spotkałem przepraszam cie za wszystko co źle zrobiłem
-Miś proszę cie nie mówmy o złym tylko dobrym
-kocham cię nad życie
- ja cię też jesteś moim tlenem

2 komentarze: