poniedziałek, 3 marca 2014

Rozdział 2

Gemma powiedz mi co ty zrobiłaś ? 
-No wiesz ciężko mi o tym mówić zasługuje na takie traktowanie ze strony Jeka. Ja go zdradziłam.Ale to było tylko raz 3 miesiące temu on się teraz dowiedział.
-Z kim ? Z nam go ?
-Tak bardzo dobrze bo to ..
-No kto to ?
-Niall...
-Dziewczyno jak ty mogłaś.Po pierwsze masz chłopaka a po drugie Niall spotyka się z...-Rozpłakałam się 
-Zastanów się on nikogo nie ma!
-Ale to nie prawda.
-Tak z kim się spotyka?
-Nie ważne a zresztą to nie  usprawiedliwia cię że zdradziłaś swojego chłopaka.
Alexis: 
Cały czas nie mogłam uwierzyć w to że Niall zrobił mi takie świństwo ja tak mu ufałam. Ale wiedziałam że nie mogę powiedzieć temu nikogo bo obiecałam Niallowi że nasz związek będzie sekretem. Czułam się taka nie potrzebna tak oszukana. Stwierdziłam ,że wyjdę z tego pokoju ale najpierw poprę Jeka który czuł się pewnie tak jak ja.

Wieczorem :
Zadzwoniłam do Nialla prosiłam go o spotkanie bo to bardzo ważne przyszedł jak najszybciej. Gdy wszedł do mojego pokoju poczułam jak po polikach spływają mi słone łzy. Byłam rozbita.Nie wiedziałam jak mam zacząć te trudną rozmowę.
-Alex co się  stało czemu ty płaczesz skarbie ?
- Nie wiesz czemu pozwól że wytłumaczę. Dziś obudziły mnie krzyki dochodzące z pokoju Gemmy okazało się że Jack zerwała z nią .
-I co to ma wspólnego z Tobą i zemną ?
-Zerwał z nią bo dowiedział się o jej zdradzie i teraz to tyczy ciebie okazało się że zdradziła go z Tobą !Ujmę to tak nie chce mieć już z tobą nic wspólnego.Jak mogłeś to zrobić ufałam ci naprawdę 
-Kochanie Proszę daj mi się wytłumaczyć to było dawno pokłóciliśmy się wtedy ja byłem zły i rozbity nie wiedziałem co robię już następnego dnia byłem na siebie taki zły żałowałem i nadal żałuje a nie powiedziałem ci bo wiedziałem że pewnie zaraz mnie zostawisz a ja cię na prawdę tak kocham.Wiem jestem kompletnym idiotą ale proszę daj mi jeszcze szansę daj mi to naprawić tak bardzo cię przepraszam 
-Nie Niall twoje przeprosiny nic nie dadzą.Postaw się na moim miejscu proszę odejdź od mnie! nie umiem.Może jeszcze kiedyś
-Zrobię jak uważasz mimo że to dla mnie bardzo trudnie wiedz że zawsze będę cię kochał.




2 komentarze: