poniedziałek, 3 marca 2014

Rozdział 1

-Hej Harry. -Powiedziała Katy wchodząca do domu Alexis 
-Hej Co tam u ciebie ?
-A nic.Słyszałam że ty i Lou jesteście ze sobą.
-Kto ci takich rzeczy na opowiadał ?
-No jak twoja siostra
-Ale to nie prawda !!! 
-Nie kłam widziałam wasze wspólne zdjęcia a tak naprawdę dlaczego się nie chcecie ujawnić ? 
-Ze względu na fanki. No dobra tak to prawda.
-Przecież one wierzą w Larre'go Dobra tam  ja idę do Alex.
- No pa. 

Oczami Harrego.
Przyznanie wydawało się bardzo głupie bo wiedział że wiekszość fanów odeszło by z ich fandomu ze względu na to że są razem.

Gdy Kate była już u Alex powiedziała jej że spotkała Harrego i powiedziała mu że wie że on z Lou.
Atmosfera była napięta bo w jednej chwili Harry krzyknął Alex Choć na górę. A ona całkiem przesraszona przebiegła po schodach i poleciała do dawnego pokoju Hazzy 
Co się stało ? Zapytała 
-Jak mogłaś ? Przecież obiecałaś 
-Ha-harry ja przepraszam byłam po kilku drinkach nie wiedziałam że to powiem.
-No ale alkochol cię nie usprawiedliwia.Mogła byś..
- Co bym mogła ?
-Dobra nie ważne ale wiesz że to sekret rodzinny ?
-Harry wiem ! 
-To zanim komuś znowu o tym powiesz pomyśl może że mi coś obiecałaś. 
-Naprawdę przepraszam to było przypadkiem.
-Uciekaj już. 

Alex : 
Całą noc myślałam nad tym jak bardzo skrzywdziłam Harrego tym że wydałam jego i Luisa sekret bo przecież ja bym nie chciała żeby on wydał jakiś mój sekret .Nie mogłam spać wyrzuty sumienia męczyły mnie całą noc. Dopiero jak na zegarku wybiła godzina 4:00 zasnęłam,około godziny 13:20 obudził mnie krzyk z za ściany z pokoju Gemmy.
Po chwili weszłam do pokoju widziałam jak Jake zabiera swoje rzeczy.Stwierdziłam że nie chce im przeszkadzać w takim momencie ale Gemma powiedziała zaczekaj.Proszę ty też chcesz mnie zostawić ?
- Oczywiście że nie chcę.Ale Gemma nie płacz proszę wiesz że to ci nie pomoże tylko jeszcze zaszkodzi .Była smutna i a zarazem zła na siebie że  rozwaliła swój tak długi i piękny związek z Jekiem.
Gemma proszę cie nie płacz a ty Jack zastanów czy naprawdę chcesz tak to wszystko przekreślić? 
A ty wogóle wiesz jak twoja siostra narozrabiała?-Powiedział --Gemma co ty zrobiłaś ?



1 komentarz: